بسیاری از بانکها و موسسات مالی و اعتباری جهت خدمات رسانی به مشتریان خود در تمام  ساعات شبانه روز و ایام هفته اقدام به تجهیز فضایی در معابر پر تردد ، نزدیکی شعب و یا مراکز تجاری می نمایند که عموما با در اختیار گرفتن فضاهای تجاری مانند مغازه ها و یا فضای اضافی شعبه بانک  و تغییر کاربری آن با صرف هزینه های بازسازی و نوسازی و صرف زمان و انرژی بسیار می باشد.

این شرکت آماده قبول سفارش بازسازی و یا تغییر کاربری فضاهای فوق الذکر جهت قراردادن چند دستگاه خدمات بانکی مانند ATM  و دستگاه صدور کارت هدیه و تجهیز کلیه امور مربوط به سازه ، برق و شبکه و تاسیسات آن می باشد.

علاوه بر آن امکان ساخت سازه پرتابل و قابل حمل به محل متناسب با ابعاد موجود و تعداد دستگاه های مورد نیاز و نوع دسترسی کاربران به داخل سایت شبانه روزی مانند سیستم ورود با کارت بانکی وجود داشته که مزیت آن کاهش هزینه هاو زمان  ساخت پایگاه شبانه روزی 24ساعته و امکان جابجایی سازه در زمان پایان مدت قرارداد اجاره و یا به محل جدید می گردد.

امکان نصب درب اتوماتیک ، درب کرکره ای رول آپ ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم های ایمنی ازقبیل دوربین مداربسته و دزدگیر و اعلام و اطفاء حریق ، تجهیزات مربوط به شبکه و برق اضطراری ، سیستم کنترل از راه دور کلیه تجهیزات الکترونیکی  نظیر BMS  و نظایر آن فراهم گردیده است.